Датчик тиску палива на Audi TT (Ауди ТТ)
Сортування:
Результати: 1 - 14 из 14
1 291 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 0261230414
- BOSCH
- Німеччина
Підготовка палива: Впорскування у впускний колектор / пряме впорскування
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Сторона низького тиску
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Сторона низького тиску
2 120 ₴
термін 3 дн.
- Артикул:
- 0261545059
- BOSCH
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Сторона високого тиску
Підготовка палива: Безпосереднє упорскування
Підготовка палива: Безпосереднє упорскування
2 403 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 102489
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Зовнішнє різьблення [мм]: M18 x 1.5
Кількість приєднань: 3
Вага [кг]: 0.06
Кількість приєднань: 3
Вага [кг]: 0.06
1 518 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 171264
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Зовнішнє різьблення [мм]: M10 x 1
Кількість приєднань: 3
Вага [кг]: 0.02
Кількість приєднань: 3
Вага [кг]: 0.02
Датчик тиску SEAT Altea (5P1)/Altea XL (5P5,5P8)/Leon II (1P1)/Toledo III (5P2) \'\'1,8-2,0 \'\'06>>
1 676 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 0261545113
- BOSCH
- Німеччина
3 380 ₴
завтра
- Артикул:
- 551320
- ERA
- Італія
Для артикула №: 551320
Кількість приєднань: 3
Кількість приєднань: 3
1 175 ₴
сьогодні
- Артикул:
- 56680
- AIC
- Китай
Сторона встановлення: від паливного розподільника до патрубка, що нагнітає
Кількість приєднань: 3
Кількість приєднань: 3
1 794 ₴
завтра
- Артикул:
- 0261545078
- BOSCH
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Сторона високого тиску
Підготовка палива: Безпосереднє упорскування
Підготовка палива: Безпосереднє упорскування
1 919 ₴
завтра
- Артикул:
- 825000
- MEAT&DORIA
- Італія
Для оригінального номера: 06E 906 051K
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Форма штерсельного корпусу: D-форма
Кількість полюсів: 3
Колір штекера: чорний
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Сторона низького тиску
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Форма штерсельного корпусу: D-форма
Кількість полюсів: 3
Колір штекера: чорний
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Сторона низького тиску